Co jsem dnes jedla V.

Už mi od vás začaly chodit dotazy, kdy zase konečně vydám další díl co jsem dnes jedla. Proto jsem vás už nemohla nechat déle čekat a dnes pro vás konečně mám (dokonce) tři dny plné jídla. Tentokrát to bude sobota, neděle a pak pondělí, kde vás seznámím s tím, jak u mě vypadá takové typické krabičkování do práce. Takové, které zahrnuje snídani, svačinku, oběd a před i potréninkovku.

Takže neváhejte a pusťte se do čtení a koukání. Dnes bude inspirace opravdu hodně 🙂

                                                            SOBOTA 

                                                            Snídaně

Možná si myslíte, že dnešní článěk opět začnu s ovesnou, ale pozor – dnes tomu tak není :)! Tohle je totiž krupička, která mi v Německu taaaak chyběla. Akorát jsem si ji teď zvykla dělat, místo z klasického mléka, z toho kokosového (případně obě mléka namíchat). Takováhle kaše nejenom (alespoň podle mě) lépe chutná, ale díky kokosovému mléku s větším podílem tuku i na déle zasytí. Doporučuju vyzkoušet.
Oběd

Tohle pro vás, pokud mě pravidelně sleduje, nebude žádná novinka. Jedná se o moji oblíbenou tvarohovou pizzu, která se v mých článcích i na instagramu objevuje více než pravidelně. Tentokrát jsem ale přidala nakrájená rajčátka a posypala pizzu provensálským kořením.
Svačinka

V poslední době jsem si strašně oblíbila lyofilizované (= mrazem sušené) ovoce. Je skvělé v tom, že úžasně chutná, procesem lyofilizace nepřichází o mikronutrienty a navíc vypadá na fotkách absolutně úúúúžasně. Proto teď tyhle maliny používám skoro každý den. Zde jsem je hodila navrch skyru a přidala k nim ještě trochu muesli (používám zásadně druhy bez přidaného cukru, které sestávají většinou jen z ovesných vloček, oříšků a rozinek) a k tomu dodala nezbytnou mega lžičku arašídového másla. Mňam!
Večeře

Tohle byla neuvěřitelná dobrůtka. Kuřecí prsa jsem před pečením nařízla, naplnila směsí z riccoty a špenátu a pak dala společně s nakrájenými batáty (ty jsem předtím potřela trochou oliváče) péct. Pro více barviček jsem ještě přidala svou milovanou sladkou kukuřici.
NEDĚLE
Snídaně

Tentokrát už je tu zase má oblíbená ovesná. Objednali jsme si nový protein s příchutí “spekulatius”a já ho hned musela vyzkoušet – musím říct, že je úžasný. 
Pokud původce této příchuti – sušenky Spekulatius neznáte (je to klasická německá vánoční pochoutka), musíte je jendouznačně vyzkoušt. Lepší vánoční pochoutku opravdu neznám.
Svačinka

Tohle je další potravina, která mi v Německu moc chyběla a za kterou jsem jen těžko hledala plnohodnotnou náhradu. Pokud Bombus tyčinky ještě neznáte, opět doporučuji vyzkoušet – jsou jen z přírodních surovin, raw, není v nich přidaný cukr, chutnají úžasně a díky tuku z kokosu i zasytí. Obzvlášť pokud spěcháte, neexistuje lepší svačinka. 
Já si tentokrát dala tu růžovou s maracujou a kakovou nechala příteli.
Oběd

Nedělní oběd byla rychlovka. Jednoduše jsem smíchala těstoviny (dokonce dva druhy – potřebovala jsem se zbavit zbytků :D) s tuňákem a cherry rajčátky. Navrch jsem natrhala půlku mozzarelly.
Večeře

Tento týden jsem neměla nějak čas a náladu na pečení sladkostí, ale vynahradila jsem si to pečením hlavních jídel. Tentokrát pečené brambůrky (snažila jsem se tak nějak přiblížit hranolkovitému tvaru, ale bez formy je to těžké :D) a opět pečené kuřecí prsa. Jako obloha byly ještě zbytky zeleniny – cherry rajčátka a kukuřice.
PONDĚLÍ

Snídaně + svačinka + oběd + předtréninkovka + potréninkový protein

Pondělí bylo klasicky pracovní, proto vám dám nahlédnout do mého obyvklého pracovního krabičkování.
K snídani jsem měla skleničku, která obsahovala skyr s chia semínky, banánem a lesním ovocem. Jako svačinka mi pak posloužily kešu oříšky (to jsou vůbec moje nejoblíběnější oříšky – zřejmě kvůli jejich nasládlé chuti). 
K obědu pak byla opět absolutně jednoduchá rychlovka – kuřecí prsíčka, celozrnné těstoviny a zelenina. V pracovní dny, kdy mám větší prodlevu mezi jídlem a tréninkem, ještě obyvkle před tréninkem jím rýžové chlebíčky (nejradši tyhle s jablkem a skořicí – to je prostě bomba). Nedělám to tolik z hladu, ale spíše je jen používám na rychlé doplnění glykogenu ve svalech (to ozvlášť před náročným tréninkem nohou velmi ocením). 
Po tréninku pak vždy následuje i protein (tentokrát novinka příchutě spekulatius, nemůžu si to vynachválit <3). Pro mě je důležité ho do sebe koupnout i proto, aby mi mezitím než se dostanu domů totálně nevyhládlo.
Večeře

Po náročném pracovním dni v kombinaci s tréninkem nohou se mi večeř už většinou nic moc vyvařovat nechce. Proto jsem jednoduše po cestě v minimarketu koupila vícezrnnou bagetu a k ní připravila míchaná vajíčka se šunkou a sýrem (u mě to prostě bez sýra nejde – miluju sýr! :))

Hledáte další inspiraci, co jíst a jak vařit? Pak neváhejte a určitě omrkněte můj e-book:

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top