Jillian Michaels – Killer arms and back recenze

 Killer Arms and Back je, jak už název napovídá, program zaměřený především na horní část těla. Najdete v něm však kardio prvky a i vaše nohy a břicho dostanou zabrat. Ale co se týče horní části těla je opravdu účinný a zabijácký.

Program se skládá celkem ze tří workoutů a jak už to tak bývá jednička je nejlehčí a trojka nejtěžší. Největšího rozdílu jsem si asi všimla v kardiu. V jedničce ho najdete nejvíce a z jedničky mě pořádně ruce, záda ani žádné jiné svaly nebolely. Dvojka už obsahuje méně kardia a dala více zabrat mým svalům no a trojka, tam už prakticky žádné karido není ale vrchní část vašeho těla bude druhý den brečet, to mi věřte. Zjistíte, že vůbec nepotřebujete kardio, abyste se zapotili a svaly vás budou pálit ještě několik dní poté.

Každý workout trvá i s rozcvičkou a protažením nějakých 35 minut a jak už jsme u Jill zvyklí, nabízí modifikace pro začátečníky i pokročilé. Kromě nálady se do toho vrhnout budete potřebovat ještě činky (já cvičila s tříkilovými a na slabší partie jako jsou záda jsem brala kilo a půl). Jak už jsme psala v předchozím odstavci, mezi jednotlivými levely najdete určitý rozdíl, takže se opravdu vyplatí postupovat postupně. Za sebe však můžu říct, že trojka byla jednoznačně nejlepší. Nemám ráda kardio, ale naopak vítám, když mě svaly pořádně pálí a přesně tohle trojka splňovala. Všechny workouty však ubíhají neuvěřitelně rychle a všechny cviky mi přišly nenáročné na pochopení avšak velmi účinné. Takže tenhle program můžu jedině doporučit, obzvlášť pokud je vaší slabou částí (stejně jako mou) horní polovina těla,

Hodnocení: 100%

Potřebná výbava: činky (doporučuji minimálně dvoukilové na ramena a případně mít k ruce i lehčí, pokud jako já máte slabá záda)

Obtížnost: začátečníci i pokročilí

Komu program doporučuju: – pokud hledáte něco kde není příliš kardia, ale důraz je kladen spíše na silový trénink (to platí hlavně u třetího levelu, ale i předchozí dva to s kardiem nepřehánějí)

– pokud hledáte workout, který viditelně posílí horní polovinu vašeho těla

Výhody: -málo kardia

– videa rychle utíkají a jsou opravdu zábavná, než se nadějete budete v půlce

– cviky nejsou zbytečně překombinované a dají se lehce pochopit

– opravdu skvělé na posílení horní poloviny těla

Nevýhody: -leč při některých cvicích zapojujete i nohy a břicho, tak je program pořád cílen hlavně na horní část těla (to platí hlavně u trojky), což nemusí vyhovovat lidme, kteří by hledali něco komplexnějšího

– workout je opravdu hodně silový, někomu může chybět kardio

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top