Jillian Michaels – Yoga inferno recenze

Po delší době Vám přináší recenzi na další z řady workoutů od Jill.  Zcela upřímně řečeno jsem nejprve přemýšlela, jestli se do něčeho takového vůbec pouštět. Říkala jsme si totiž, jestli to na mě nebude příliš slabota, když to je ta jóga. Že já potřebuju spíš něco drsnějšího a něco u člověk se víc zapotí… Ale věřte mi. myslet si něco takového byla chyba, tenhle workout je dostatečně drsný a rozhodně se u něj zapotíte a budete pořádně cítit svaly na celém těle a na stehnou a zadečku především. Překvapilo mě jak zábavná a náročná může jóga v pojetí Jillian být a nemůžu jinak než Vám doporučit se do tohohle cvičení pustit taky.

Cvičební program obsahuje celkem dva workouty, které trvají cca 30min a náročnostně by měly být podobné. Jen první je řekla bych třošku víc kardio zatímco druhý je zaměřený spíše na silové cviky a používají se při něm činky (Jill sama však doporučuje používat spíše lehčí – tak do dvou kilo). Každý workout obsahuje na začátku protažení, které je docela v klídku a mylně vás dovede k přesvědčení, že takový bude celý workout. Ale pak už se to pořádně rozjede a svaly vás budou pěkně pálit. Ale než si stačíte uvědomit, že vlastně vůbec cvičíte, Jill už hlásí, že jste za půlkou. Takže program je opravdu zábavný a přestože je někdy opravdu těžký a pěkně to bolí, tak uteče strašně rychle.

Jak už jsem psala na začátku, tenhle workout můžu jedině doporučit. Obzvlášť pak pokud hledáte něco trochu jiného, než na co jste byli od Jill zvyklí a chcete si trochu odpočinout od klasického silového tréninku,

Hodnocení: 95%

Potřebná výbava: činky pro druhé video, první se cvičí bez nich a případně podložku

Obtížnost: začátečníci i pokročilí

Komu program doporučuju: – pokud hledáte něco trochu jiného než klasický silový trénink, avšak přesto velmi náročného

– pokud chcete zlepšit svou flexibilitu a stabilitu

– pokud chcete zpevnit celé tělo, ale především zadeček a stehna

Výhody: -změna oproti ostatním workoutům

– videa rychle utíkají, mezi cviky nejsou zbytečné pauzy

– program můžu doporučit začátečníkům, jsou zde pro ně připravené modifikace

– Jillian vás v průběhu neustále motivuje svými poznámkami

Nevýhody: -obzvlášť v prvním videu někdy Jill projíždí jednotlivé cviky příliš rychle a chvíli mi trvalo se zorientovat co se vlastně děje, pokud podobně jako já nemáte s jógou příliš zkušeností, doporučuji se na videa nejdříve pořádně podívat

– cvičí se bez bot a ponožek, což je při některých karido cvicích možná spíše na obtíž, protože se vám kloužou a motají nohy

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *