Bob Harper – Ultimate Cardio Body recenze

Tak tohle je druhý z “cardio” workoutů od Boba, který jsem vyzkoušela. A stejně jako ten předchozí, tak ani tenhle nezklamal. Vypadá to, že Bob prostě ví, co dělá. DVD opět obsahuje dva workouty – první nazvaný extreme cardio challenge (cca 62min) a druhý bonusový,,zaměřený na zadek a nohy (cca 12min). Ten druhý jsem nezkoušela, takže zde budu psát pouze o tom prvním.

Pokud mám workout porovnat s Body Rev Cardio Conditioning, tak mi možná přijde o něco méně namáhavý a první jmenovaný se mi (i díky větší náročnosti) líbil o něco víc. Ale těžko se to hodnotí, oba dva workouty jsou úplně jiné a doporučuju si je odcvičit oba. Tento mi však přijde o něco více kardio a je v něm dle mého názorů méně resistenčních cviků a obsahuje podle mě i víc “pauz” na vydýchání (ne to si nepředstavujte jako něco, kdy si sednete či lehnete a odpočíváte, ale jsou to cviky při kterých vám prostě tolik nevystřelí tep a nic vás nebo, nebolí).

Hodnocení: 90%

Potřebná výbava: činky – pokud jste začátečníci, tak si podle Boba poradíte i bez nich, ale já bych stejně alespoň nějaké lehounké doporučovala

Obtížnost: převážně pokročilí, s lehčími činkami, úpravami a delšími pauzami ale zvládnou i začátečníci /i když tady bych si dala pozor, aby vás náročnost workoutu neodradila a sáhla radši třeba po Jillian)

Komu program doporučuju: 

– pokud hledáte workout, který je především kardio ale obsahuje i nějaké resistenční prvky

– pokud hledáte něco náročnějšího

Výhody: 

– líbí se mi, že mezi cviky nejsou (až asi na dvě vyjimky, kdy uděláte pár výdechů a nádechů) pauzy – pouze určitou dobu provádíte méně náročné cviky

– cviky se dají velmi lehce pochopit, vše to v podstatě jsou základní cviky

– leč je workout kardio, tak obsahuje i resistenční prvky – takže nebojte, určitě posílíte i svaly (hlavně nohy)

– mezi cviky nejsou zbytečné pauzy a jde se hned na věc, takže neztrácíte čas

– Bob je opravdu sympaťák, dobře se na něj dívá 🙂

– pomocníci, kteří cvičí s Bobem jsou velkou motivací a líbí se mi, že je na nich vidět, že i oni se při cvicích trápí (zatímco třeba u Jill se vždycky všichni tváří, jako že je to procházka růžovým sadem), člověk si pak připadá lépe

Nevýhody: -někomu vadí, že workout obsahuje poměrně málo cviků, které se v různých variacích točí dokola

– někomu také nevyhovuje příliš rychlý sled cviků

U hubnutí či tvarování postavy je strava ještě důležitější než samotné cvičení. Pokud si v kuchyni nevíte rady a dochází vám nápady co vařit, zkuste můj nový e-book.

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top