Bob Harper – Totally Ripped Core recenze

A máme tu další workout od Boba. Tentokrát zaměřený na střed těla. Ale pokud chcete procvičit i ostatní části těla, tak nezoufejte. V tomhle videu najdete hodně cvičení vyžadujících rovnováhu a práci prakticky celého těla. Takže kromě břišních a zádových svalů ucítíte i zadeček, stehna a dost dobře možná i ruce. Stejně tak pokud máte obavy z toho, že strávíte většinu času workoutu na zemi (jako to u cvičeních zaměřených na bříško často bývá) tak se přestaňte strachovat, na zemi strávíte totiž jen závěrečnou část workoutu a pak budete moc rádi, že zase můžete vstát… Ten závěr vás totiž úplně dodělá. Jak už jsme psala většinu cvičení tedy strávíte klasicky na nohách a to jak cvičením silových cviků (deadlift) tak kardiem a již zmiňovanými balančními cviky při kterých se začnete sakra třást a možná zjistíte, že i když při nich nezvedáte těžké váhy a nemáte tep vystřelený k výšinám, tak se rozhodně řadí mezi ty těžší (a také velmi efektivní). Celý workout trvá nějakých 49 minut včetně warm-upu a závěrečného protažení a ta necelá hodinka vám uteče, ani nebudete vědět jak. Workout je zábavný, svěží, rychle utíká a Bob je prostě obrovská motivace a moc fajn trenér. A popravdě, když jsme s tímhle DVD začínala, bála jsem se aby nebylo moc lehké. Přeci jenom je to jen 49minut a zaměřených na střed těla, což nejsou zastak velké svaly a já byla vždycky přesvědčená, že mám střed těla dostatečně silný. Takže by to měla být pohoda… Ale nebyla. Pokaždé jsem si pořádně mákla a při pár dnech cvičení vždycky u balančních cviků padala. Tenhle workout je opravdu skvělý působ jak posílit střed těla nebo zažít trochu jiný typ tréninku než jsme u Boba (a možná i obecně) zvyklí, který posílí prakticky celé tělo. Navíc Bob používá spoustu různých cviků, takže možná objevíte i něco nového a naučíte se svoje svaly používat zase trochu jiným způsobem. Takže za sebe můžu moc doporučit.

Hodnocení: 95%

Potřebná výbava: činky –  začátečníci si poradí i bez nich nebo jim postačí lehoučké činky, jinak doporučuji tak 2-3kg činky a případně i výrazně těžší činku či kettlebell na deadlift

Obtížnost: workout je vhodný pro začátečníky i pokročilé

Komu program doporučuju: 

– pokud hledáte workout zaměřený na střed těla, který neobsahuje jen sedy lehy nebo “supermany”

– pokud hledáte něco trochu odlišného, čím byste obohatili svůj klasický cvičební repertoár

– pokud hledáte workout, který vám pomůže zlepšit váš balanc, držení těla a pomůže posílit abyste byli schopni si příště troufnout na něco náročnějšího

Výhody: 

– je to zase něco trochu jiného, než jsme u Boba zvyklí – takže super změna

– cviky se dají velmi lehce pochopit, opakují se (takže je už znáte a víte jak na ně) ale zároveň se neopakují příliš, aby vás omrzely

– líbí se mi jak Bob zručně kombinuje karido, silové prvky, pilates a cviky na rovnováhu -není to nuda a má to říz

– workout není příliš dlouhý, ale je efektivní

– opravdu znatelně posílíte střed těla, ale i celé tělo obecně

– Bob mezi cviky dává delší pauzy, než jsme u něj zvyklá – to může být především pro začátečníky výhoda

Nevýhody: -já osobně bych preferovala kratší pauzy

– pokud toužíte vyloženě po tom zhubnout, volila bych asi jiný workout, kde je víc cviků zaměřujících se na větší svalové skupiny nebo víc kardia

 

U hubnutí či tvarování postavy je strava ještě důležitější než samotné cvičení. Pokud si v kuchyni nevíte rady a dochází vám nápady co vařit, zkuste můj nový e-book.

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top