Chia pudding

Tenhle recept je absolutně jednoduchý a v základu na něj potřebujete pouze tři suroviny. Je však výborný a představuje skvělou obměnu ke snídani nebo svačině (či dokonce večeři?).

V podstatě stačí smíchat pár surovin, nechat je pár hodin bobtnat…a je to! Ve skleničce od marmelády pak sebou můžete vzít výsledek v podstatě kamkoliv.

A o tom, jak jsou chia semínka neuvěřitelně zdravá snad ani už nic víc psát nemusím. Prostě a jednoduše, vyzkoušejte 🙂

Suroviny (na 1 porci takhle hezky do skleničky):

Na základ:

  • 1 zralejší banán
  • 120-150ml mléka
  • 5 lžic chia semínek

Na dozdobení:

  • směs lesního ovoce
  • kokos
  • hrst kešu oříšků

Postup:

Nejdřív vidličkou rozšťoucháme banán na kaši. Hotovou kaši přendáme do skleničky.

V jiné mističce či skleničce promícháme mléko s chia semínky a hotovou směsí přelijeme banánový podklad.

Základ už máme hotový, směs stačí dát na pár hodin ledničky (doporučuji alespoň jednu hodinu, já však ráda nechávám puding bobtnat přes noc).

Další dozdobení, po vytažení z lednice, kdy už je puding hotový, je čistě jen na vás a vašem časovém limitu.

Jak už je zmíněno výše, já ráda používám směs lesního ovoce a kokos či oříšky.Komu byla směs málo sladká, doporučuji přidat více banánu či případně med nebo jiné sladidlo.

Líbí se Vám moje recepty a chtěli byste jich ještě více? Vše hezky přehledně v jednom souboru? A k tomu navíc tipy a rady, týkající se zdravého stravování? Tak neváhejte a objednejte si můj e-book.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top