Jillian Michaels – 30 days shred recenze

30 Days Shred je asi nejoblíbenější a nejznámější cvičební program od Jill. Úspěšný je převážně pro to, že je vhodný i pro začátečníky a dosáhnete s ním skvělých výsledků. Pro mě byl tohle první workout, který jsem kdy zkoušela a podařilo se mi s ním a drobnou úpravou jídelníčku shodit pět kilo.

Program obsahuje celkem tři levely, z nichž ani jeden netrvá více jak třicet minut, takže by si na něj měl udělat čas opravdu každý. Level 1 není příliš náročný, pamatuji si, že jsem ho i jako začátečník zvládala úplně v pohodě. Dvojka už pro mě pak byla poměrně velkou výzvou, a trojka opět nastavila laťku o něco výš. Všechny workouty jsou zábavné, cviky jsou snadno proveditelné a obsahuje modifikace pro začátečníky a pokročilejší.

Celkově můžu tenhle workout zhodnotit jako velmi efektivní a zábavný. Obzvlášť pokud jste začátečníci můžu ho vřele doporučit.

Výsledky před a po cvičení 30 Days Shredu:

– jak už jsem psala zhubla jsem cca pět kilo a zpevnila tělo

Hodnocení: 90%

Potřebná výbava: činky

Obtížnost: začátečníci

Komu program doporučuju: -pokud chcete začít cvičit

– pokud hledáte program zameřený na posilování celého těla, který mixuje sílu i kardio

Výhody:

 -workout je komplexní, obsahuje cviky na celé tělo i kardio

– opravdu skvělá volba pro začátečníky! workout není přespříliš náročný,aby vás odradil ale ani příliš lehký aby nepřinesl výsledky

– díky zvyšující se obtížnosti jednotlivých workoutů můžete pěkně sledovat svůj pokrok

– workout je velmi zábavný

– po tomhle workoutu vám opravdu zesílí svaly i fyzička

Nevýhody: -pokud jste pokročilí, pravděpodobně pro vás bude tenhle workout moc jednoduchý a doporučuji zkusit místo nějak třeba náročnější Bodyshred

U hubnutí či tvarování postavy je strava ještě důležitější než samotné cvičení. Pokud si v kuchyni nevíte rady a dochází vám nápady co vařit, zkuste můj nový e-book.

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top