Co jsem dnes jedla X.

Se začátkem měsíce tu pro vás opět mám nový díl “co jsem dnes jedla“. Opět jsem zdokumentovala tři dny svého jídelníčku, včetně “krabičkového” pondělí. Takže neváhej a nech se inspirovat!

PONDĚLÍ

Snídaně, oběd i večeře

Jak to u mě bývá zvykem, tak jsem opět na nadcházející dva dny nakrabičkovala. K snídani byl tapioka pudding, k obědu salát z těstovin, kukuřice, fazolí a vajíček s majdou z cottage a bílého jogurtu a k večeři polentový koláč, který najdete na ronnie.cz

Svačinka

A jako svačinka mi klasicky sloužily oříšky – velmi praktikcé řešení hned na několik dní. Obyvkle jich sním plnou hrst.

STŘEDA

Možná to vypadá jako ovesná, ale tentokrát to není ovesná :). Jedná se o krupicovou kaši z kokosového mléka. Kdo jí neznáte, určitě zkuste. Narozdíl od té klasické krupičky pořádně zasytí a chutná ještě lépe. Kaši jsem ozdobila vším, co bylo po ruce – oříškovými másly, kousky čokolády, kokosovými chipsy a banánem.

Oběd

K obědu byla kuřecí prsíška zapečená s mozzarellou a pečené brambory + kukuřice (jo, tu já miluju :). Tenhle oběd mám moc ráda, protože je nenáročný a obyvkle upeču prsíček víc a mám pak jídlo i na další dny.

Svačinka

Před tréninkem zůstávám věrná svým rýžovým chlebíčkům s marmeládou. Jen ty marmelády se mění – i tahle je od AllNutrition, které si nemůžu vynachválit a příchuť to byla tuším mango+kiwi (už je pryč a v lednici je zase nová:D).

Večeře

Po tréniku jsem si dala celozrnné toasty s avokádem a šunkou a trochou okurky. Zahučelo do mě jako nic.

SOBOTA

Snídaně

Víkend se u mě, jak už asi víte, neobejde bez lívanečků – buď tyhle z cottage anebo dělám nově i z kefíru. Prokládám je teď nejradši Proteinellou, oříškovými másly a marmeládou (tohle je už ta nová od AllNutrition – granátové jablkon a malina, fakt pecka!)

Oběd

Konečně se nám podařilo v českém supermarketu objevit špecle. Připravila jsem je tedy s lososem, brokolicí a omáčkou ze sójové smetany, lučiny a kopru.

Svačinka

K svačince byl banán a hrstička mandlí. Sacharidy zásadně nejím samotné (vyjma jídla krátce před tréninkem), jinak by mě moc ryhle vyhládlo a vždy je kombinuji s tuky nebo proteiny.

Večeře

A opět moje oblíbená míchaná vajíčka, okurka a celozrnné toasty s lučinou, madelandem light a krůtí šunkou.

Hledáš další inspiraci, co jíst a jak vařit? Pak neváhej a určitě omrkni můj e-book:

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top