Co jsem dnes jedla IV.

Dnes vám konečně přináším další díl “co jsem dnes jedla” z dvou pracovních dnů. Takže neváhejte a omrkněte jak vypadá můj jídelníček v běžné pracovní dny.

Když celý týden pracuji obyvkle připravuji krabičky na více dní. Co obzvlášť miluji jsou různé druhy zapečených těstovin či brambor (viz. oběd v pátek) – nic praktičtějšího pro krabičkování snad nenajdete. S velkým pekáčem vám totiž stačí jen vše zapéct a máte s obědem/večeří na několik dní vystaráno.

Když mám odpolední (jako tento týden) obyvkle si doma před prací vyhraju i se snídaní. Při ranní směně však většinou jen po ránu popadnu něco upečeného z předchozího dne či skleničku se skyrem a ovocem.

Jaké jsou vaše tipy a triky pro zdravé (ty donuty si můžete odmyslet O:), ale ty se prostě odmítnout nedaly :D) a praktické stravování se v běžné pracovní dny?

STŘEDA

Snídaně

Po ránu opět ovesná <3. I tentokrát s jahodami, malinami, kousky Lotusky a chia marmeládou, kterou najdete v mém e-booku.

Oběd

Když mám odpolední, obvykle trénuji před prací (a přímo v práci). Po tréninku dám sprchu, obléknu se do pracovního, zkulturním se, něco pojím a jdu pracovat. K obědu většinou nejím nic teplého a teplé jídlo si nechávám na večeři. Obvykle se spokojím s něčím pečeným či třeba houskami. Tentokrát jsem si pochutnala na pěti z těchto muffinků.

Večeře

Asi to nevypadá úplně vábně, ale za chuť tohoto receptu se vám můžu zaručit. Stačí smíchat kokosové mléko, trochu rajčatového protlaku, kari pastu, na kousky nakrájenou mrkev a cizrnu z konzervy a to vše nechat na pánvi probublávat do zhoustnutí. Skvělý recept pro vegany a vegatriány či ty, kteří by si rádi občas také dali něco bezmasého. Já obvykle tuhle mňamku podávám s rýží.

(Neplánovaná) druhá večeře

Musím říci, že máme opravdu milé klienty. Jedné klientce jsem se zmínila, že mám moc ráda donuty a ona nám jich za hodinku balík (viz. obrázek nahoře) přinesla. Já jsem se kontrolovala (kdo mě zná, ví, že nemám problém donutů sežrat třeba hned šest najednou :D) a snědla jsem jen jeden čokoládový a jeden jahodový. Musím říct, že byly sakra dobré <3

PÁTEK

Snídaně

Tuhle dobrůtku jsem si připravila už předchozí den večer, abych jí ráno mohla jen popadnout. Spodní vrstva je tvaroh smíchaný s trochou vanilkových flavdrops, pak následuje vrstva uvařené quinoii s bulgurem, které jsem smíchala s proteinem a rozmixovala. Vrchní vrstva jsou pak mražené jahody, maliny (ty jsem nechala přes noc v lednici roztát) a trocha mandlí.

Oběd

Zapečené těstoviny. Do krabiček je připravuji moc ráda. Stačí totiž jenom vše ve velkém pekáči smíchat, upéct a máte jídlo hned na několik dní bez nutnosti každý den vařit. Tyhle těstoviny jsou s šunkou, hráškem a zapečené se směsí sójové smetany light, vajec a trochou sýra.

Večeře

Tentokrát jsem si připravila studenou večeři – zapečený tvaroh. Tvaroh jsem smíchala s vanilkovým pudingem a proteinem. Jednu jeho půlku oddělila a přimíchala do ní kakao. Obě půlky jsem pak střídavě cikcak vylila do pečící formy a vše nechala zapéct. Podrobnější recept i s foto návodem najdete brzy na ronnie.cz 🙂

Druhá večeře

Z odpolední se vždy vrátím domů okolo čtvrt na jedenáct, takže se mi už nechce nic moc vařit. Většinou to řeším jen proteinovým pudingem, samotným proteinem či třeba jablíčkem s arašídovým máslem. Tentokrát měl ale přítel hlad a objednal si pizzu a tak jsem si poručila pro sebe tenhle salát.

Hledáte další inspiraci, co jíst a jak vařit? Pak neváhejte a určitě omrkněte můj e-book

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top